Enter Your Email Address Below And Click Subscribe Button To Get All Naat Lyrics In Your Email

Delivered by Naat Lyrics in FeedBurner

Wednesday, July 17, 2019

Huzoor Meri To Sari Bahar Aap Se Hai Lyrics In Urdu With Video Naat

Beautiful Emotional Urdu Naat Sharif Huzoor Meri To Sari Bahar Aap Se Hai Lyrics In Urdu With Video Naat by Owais Raza Qadri
٭حضورؐ میری تو ساری بہار آپؐ سے ہے   میں بے قرار تھا میرا  قرار آپؐسے ہے
٭کہاں وہ ارضِ مدينه کہاں میری ہستی
یہ حاضری کا سبب بار بار آپؐ سے ہے
٭یہ میرے جان و دل تو آپؐ پر قربان ہوئے
جو مجھ کو سانس پہ ہے اختیار آپؐ سے ہے
٭سیاہکار ہوں آ قاؐ بڑی ندامت ہے   قسم خدا کی یہ میرا وقار آپؐ سے ہے
٭میری تو ہستی ہی کیا ہے میرے غریب نواز
جو مل رہا ہے مجھے سارا پیار آپؐ سے ہے
٭میں اس یقین سے زندہ ہوں آپؐ میرے ہیں
میری حیات کا دارو مدار آپؐ سے ہے
٭محبتوں کا صلّہ ایسے کون دیتا ہے   سنہری جالیوں میں یارِ غار آپؐ سے ہے
٭حضورؐ  آپ کی یادوں میں اشکِ رحمت ہے
یہ تیری آنکھ ضیاء اشکبار آپؐ سے ہے
Huzoor Meri To Sari Bahar Aap Se Hai Lyrics In Urdu

Enter Your Email Address Below And Click Subscribe Button To Get All Naat Lyrics In Your Email

Delivered by Naat Lyrics in FeedBurner

2 Comments

Write Comments
islamicdb.com
AUTHOR
February 3, 2020 at 9:26 PM delete

MashaAllah very beautifull naat... I have also a huge collection of naat on https://www.islamicdb.com/

Reply
avatar

Please comments box mein kisi bhi qisam ke spem links enter na Karen.