Enter Your Email Address Below And Click Subscribe Button To Get All Naat Lyrics In Your Email

Delivered by Naat Lyrics in FeedBurner

Monday, June 10, 2019

Mujh Pe Bhi Chashme Karam Naat Lyrics In Urdu


مجھ پہ چشمِ کرم اے مرے آقاﷺ کرنا
حق تو میرا بھی ہے رحمت کا تقاضا کرنا

میں کہ ذرہ ہوں مجھے وسعتِ صحرا دے دے
کہ تیرےﷺ بس میں ہے قطرے کو بھی دریا کرنا

میں ہوں بےکس ترا شیوہ ہے سہارا دینا
میں ہوں بیمار تراﷺ کام ہے اچھا کرنا

تُوﷺ کسی کو بھی اٹھاتا نہیں اپنے در سے
کہ تریﷺ شان کے شایاں نہیں ایسا کرنا

تیرےﷺ صدقے، وہ اُسی رنگ میں خود ہی ڈوبا
جس نے، جس رنگ میں چاہا مجھے رسوا کرنا

یہ تراﷺ کام ہے اے آمنہ کے دُرِّ یتیم
ساری امت کی شفاعت، تنِ تنہا کرنا

تیرےﷺ آگے وہ ہر اک منظرِ فطرت کا ادب
چاند سورج کا وہ پہروں تجھے دیکھا کرنا

دشمن آجائے تو اٹھ کر وہ بچھانا چادر
حسنِ اخلاق سے غیروں کو وہ اپنا کرنا

کوئی فاروق سے پوچھے کہ کسے آتا ہے
دل کی دنیا کو نظر سے تہہ وبالا کرنا

اُن صحابہ کی خوش اطوار نگاہوں کو سلام
جن کا مسلک تھا طوافِ رخِ زیبا کرنا

مجھ پہ محشر میں نصیرؔ اُن کی نظر پڑ ہی گئی
کہنے والے اسے کہتے ہیں، خدا کا کرنا

Enter Your Email Address Below And Click Subscribe Button To Get All Naat Lyrics In Your Email

Delivered by Naat Lyrics in FeedBurner

3 Comments

Write Comments
October 30, 2020 at 2:23 PM delete

Their is a correction in lyrics.
Mujhle *bhi* Chashm-e-karam aye mere AAQA صلی اللہ علیہ وسلم karna

Reply
avatar
Rafi ullah
AUTHOR
January 8, 2021 at 6:23 PM delete

Mashallah very nice naat Allah peer Naseerduin naseer k darjat buland farmae.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
December 11, 2021 at 2:38 AM delete

𝔐𝔞𝔰𝔥𝔞𝔩𝔩𝔞𝔥 𝔪𝔞𝔰𝔥𝔞𝔩𝔩𝔞𝔥 𝔪𝔞𝔰𝔥𝔞𝔩𝔩𝔞𝔥 𝔪𝔞𝔰𝔥𝔞𝔩𝔩𝔞𝔥 𝔪𝔞𝔰𝔥𝔞𝔩𝔩𝔞𝔥 𝔪𝔞𝔰𝔥𝔞𝔩𝔩𝔞𝔥 𝔪𝔞𝔰𝔥𝔞𝔩𝔩𝔞𝔥 𝔪𝔞𝔰𝔥𝔞𝔩𝔩𝔞𝔥 𝔪𝔞𝔰𝔥𝔞𝔩𝔩𝔞𝔥 𝔪𝔞𝔰𝔥𝔞𝔩𝔩𝔞𝔥 𝔪𝔞𝔰𝔥𝔞𝔩𝔩𝔞𝔥 𝔪𝔞𝔰𝔥𝔞𝔩𝔩𝔞𝔥 𝔪𝔞𝔰𝔥𝔞𝔩𝔩𝔞𝔥 𝔪𝔞𝔰𝔥𝔞𝔩𝔩𝔞𝔥 𝔪𝔞𝔰𝔥𝔞𝔩𝔩𝔞𝔥

Reply
avatar

Please comments box mein kisi bhi qisam ke spem links enter na Karen.